VI TILBYDER ALLE FORMER FOR BOGFØRING SPECIFICERET I EN LANG RÆKKE LØSNINGER.​

Bogføring efter bilag

Her modtager vi bilagene, der kan afleveres i samme orden, som de fremkommer på bankens kontoudtog, sammen med en CSV-fil, hvorefter vi udarbejder en bogføring, kontere bilagene, afstemmer bank, løn, debitorregnskab og endelig udarbejdelse af balance med tilhørende kontokort.

Bogføring via elektronisk kasserapport

For vores faste kunder har vi et tilbud om en gratis elektronisk kasserapport med tilhørende speciallavet kontoplan, der passer til branchen. Denne muliggør en stor prismæssig besparelse for kunden. Efter en ganske kort information vil enhver være i stand til at benytte denne.

Idéen med denne er, at alle data, der indtastes, kan genbruges i revisionsfirmaets programmer. Vi orienterer gerne nærmere herom. ​

Vi kan bogføre og hjælpe med at få bogført og afstemt bogføringen i Econnomic, Uniconta, Deniro, C5 mf.

EGET BOGFØRINGSSYSTEM

Vi kender og arbejder med alle bogføringssystemer. Ved udarbejdelse af regnskab afleveres balance med tilhørende kontokort, bilag og revisormappe, i hvilken alle afstemninger er indsat. ​ ​

Vi udarbejder herefter årsregnskaber, foretager revision og udvidet gennemgang, revisionsprotokol, skema kontrollerede transaktioner, hvidvask godkendelse, ledelseserklæringer, aftale om aftalte arbejdshandlinger , generalforsamlinger m.v., således virksomheden får alle dokumenter færdiggjort.

Vi påtager os opgaven med at få disse retur og videresendt til myndigheder m.v.​

Hvordan kan vi hjælpe?

Har du spørgsmål til vores ydelser, eller en konkret forespørgsel på en arbejdsopgave, er du meget velkommen til at kontakte os via nedenstående kontaktformular. Vi ser frem til at høre fra dig!

Evt. vedhæft billede
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Vi besvarer alle henvendelser inden for 24 timer.

Felter markeret med * skal udfyldes.​

Kontakt os og hør hvad vi kan gøre for dig

Med os som revisor holdes revisionsomkostningerne nede. Lyder det som noget for dig, så kontakt os for at høre nærmere om vores virksomhed, vores priser og om, hvad vi kan tilbyde. 

Vi står klar til at besvare alle spørgsmål, såsom hvad revision koster.

Du kan ringe til os på telefon 39 61 06 88 eller skrive til vores e-mail info@revision-data.dk, så vender vi tilbage hurtigst muligt.​

​Kredit rating: AAA Sølvvurdering = AAA 5 år i træk.

(Kun cirka 0,4% af alle danske virksomheder opnår dette)

KONTAKT

​Revision & Data A/S 

Hellerup

Lyngbyvej 225, 2900 Hellerup 

Køge

​Gammel Hastrupvej 19, 4600 Køge

CVR: 12475780

Telefon: 39 61 06 88 

E-mail: info@revision-data.dk 

Fax: ​39 61 06 89

ÅBNINGSTIDER

Mandag-torsdag: 09.00 – 16.00

Fredag: 09.00 – 13:00

OM ​Revision & Data A/S

Blev stiftet 8. august 1988 af direktør og registreret revisor Steen Bo Petersen, der i alle år har været ejer og direktør i selskabet.